Запущено електронний сервіс для Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру

16 листопада ТОВ «ТРАНСЛІНК КОНСАЛТИНГ» у співпраці зі службами Держгеокадастру запустили для Державної служби України з питань геодезії, картографії такадастру електронний сервіс у сфері земельних відносин – онлайн замовлення та автоматичний розподіл проектів землеустрою на експертів на базі «Автоматизованої системи управління документами «ДОК ПРОФ 3».

В рамках цього проекту автоматизовано процес подання замовлення проекту землеустрою через Портал Держгеокадастру, його реєстрацію в системі електронного документообігу Держгеокадастру ДОК ПРОФ, автоматичного розподілу на експертів та отримання незалежного результату виконання цієї послуги – погодженого проекту землеустрою.

 
 


Що отримали, завдяки інтеграції з Порталом Держгеокадастру:

  • Відкрита можливість замовлення адміністративної послуги “Розробка проектів землеустрою” та отримання інформації про готовність документу через веб-ресурс.
  • При замовленні через веб-ресурс система ДОК ПРОФ автоматично повідомляє замовника про стан виконання його документу засобами електронної пошти.

 


Як це працює:

  • Замовник подає заяву на погодження проекту землеустрою через Портал Держгеокадастру або територіальний підрозділ Держгеокадастру.

  • Розподіл цих документів здійснюється системою документообігу автоматично, використовується складний механізм розподілу з різними критеріями, включаючи екстериторіальний принцип, контроль навантаження на експертів, інформацію провідпустки, лікарняні тощо.

  • Проекти землеустрою реєструються системою документообігу ДОК ПРОФ у територіальних підрозділах, до яких вони надходять від замовників.

  • Погоджений проект землеустрою, підписаний електронним цифровим підписом експерта, повертається до співробітника територіального підрозділу, в якому реєструвалася заява на погодження, для передачі його замовнику.

В цьому проекті реалізовані потужні антикорупційні складові, такі як:

    • Екстериторіальний принцип автоматичного розподілу не дає можливість потрапити документам до експертів Держгеокадастру з територіальних підрозділів області, де був зареєстрований документ.

 

  • Реєстратору замовлення (той територіальний підрозділ області, який приймає документи на реєстрацію) невідомо, хто буде виконавцем замовлення, до моменту отримання результату його виконання, що дозволяє виключити передачу документів афілійованим структурам для підготовки експертизи і таким чином унеможливити вплив на результат та строки проведення експертизи.

 

    • Строк виконання експертизи чітко регламентований, замовник проекту землеустрою в будь-який час може перевірити хід виконання проекту на Порталі Держгеокадастру.


    Таким чином, забезпечуються безконтактний зв’язок Замовник-Виконавець. В цьому процесі не лобіюються інтереси місцевих зацікавлених компаній при підготовці проектів землеустрою. Це надає можливість уникнути корупційної схеми в процесі виготовлення цих документів та підвищити довіру населення до органів державної влади.

    В проекті планується реєстрація 500 000 документів на рік. За об’ємом інформації тільки по проекту онлайн замовлення та автоматичного розподілу проектів землеустрою база даних буде збільшуватися на 16TБ щорічно – що є одним з найбільших проектів в Україні.

    16.11.2016