Проблеми автоматизації електронного діловодства та шляхи їх вирішення

В сучасному світі темп життя вимагає від керівників підприємств більш швидкого прийняття рішень та виконання завдань. Більш системна структура процесів в організації, дає перевагу над конкурентами в своїй ніші. Тому все частіше компанії дивляться в бік автоматизації процесів діловодства. Автоматизація прийняття управлінських процесів не є чимось новим в організації роботи установ, навпаки більшість підприємств вже багато років практикують використання систем електронного документообігу для забезпечення мінімізації витрат трудових ресурсів. Автоматизація управлінських рішень в першу чергу, скорочує витрати різного характеру, а в другу – мінімізує ризики, які пов’язані з людським фактором.

Також є частина керівників підприємств, які відтерміновують впровадження автоматизацію процесів, тому що постає безліч питань на які вони не отримують чіткі відповіді.

Ключові із них:

  • – Тривалість проєкту впровадження;
  • – Ефективність системи;
  • – Достатня кваліфікація працівників для користування системою;
  • – Гнучкість системи до процесів у організації, і що буде якщо вони будуть змінені.

Розглянемо, більш детально основні проблеми під час автоматизації процесів діловодства, та які з них можна вирішити за допомогою програмного забезпечення «Автоматизована система управління документами «Док Проф 3.0».

Однією із основних проблем при впровадженні є не повне розуміння керівниками масштаб процесів діловодства в компанії, які потребують автоматизації. Адже коли починається автоматизація процесів, найчастіше проблема виникає саме в аналізі процесів документообігу на підприємстві її ж працівниками, бо найважливіше в даній ситуації, саме планування і розробка алгоритмів проходження документів в Системі. Після складання логічної структури та схеми процесів можна переходити до впровадження програмного забезпечення в організації.

Команда Док Проф має багаторічний досвід в дослідженні, аналізі процесів документообігу та може запропонувати найрізноманітніші алгоритми автоматизації процесів діловодства з використанням програмного забезпечення «АСУД «ДОК ПРОФ 3», що задовільнять вимоги будь якого керівника. Також для визначення тривалості проєкту впровадження, після ретельного обстеження об’єкту складається детальний план робіт проєкту.

Правильно спланований перелік робіт проєкту та коректно налаштована Система згідно проведеного аналізу процесів документообігу підприємства у майбутньому дасть керівникам ефективне використання впровадженої Системи.

Під час впровадження СЕДО усі користувачі відвідують відповідні тренінги з використанням функціоналу Системи. Завдяки, розробленим навчальним відеоматеріалам та настановам користувачів, кожен користувач, не залежно від рівня кваліфікації, легко освоює функціонал Системи і без будь яких проблем виконує покладені на нього обов’язки.

Завдяки, гнучким механізмам налаштування «АСУД «ДОК ПРОФ 3» користувач може переналаштовувати або доналаштовувати функціонал Системи згідно своїх потреб або змін в чинному законодавстві.

Команда Док Проф допоможе Вам підібрати оптимальний та ефективний шлях для впровадження безпаперового електронного документообігу в установі.

Якщо у Вас виникли питання, чи Ви би хотіли замовити презентацію, звертайтеся за номером +38 (044) 383 73 94 або залиште Ваші контактні дані, і наші спеціалісти з Вами зв’яжуться.

23.10.2020