Системою управління документами «ДОК ПРОФ 3» охоплений Центр надання адміністративних послуг у м. Мукачево.
Заявки про надання адміністративних послуг реєструються у відповідних картотеках. Документи, необхідні для отримання послуги, скануються, і заявка автоматично направляється на виконання до відповідних підрозділів виконавчого комітету Мукачівської міської ради, задіяних у наданні послуги.
Відпала необхідність витрачати папір на ксерокопіювання документів, збільшилась швидкість відпрацювання заявок на адмінпослуги.
А послуги, пов’язані з реєстрацією / зняттям з реєстрації місця проживання / перебування, одразу ж відпрацьовуються фахівцями Центру надання адміністративних послуг у Реєстрі територіальної громади.
Наразі виконуються роботи з впровадження електронного цифрового підпису та інших реєстрів.
23.06.2016