Головна

Slider

Переваги

Ми працюємо, щоб зробити рішення Док Проф кращим для своїх клієнтів.

Функціональність

Завдяки багаторічному досвіду в розробці автоматизованих систем управління документами, ДОК ПРОФ отримав безліч корисних і функціональних можливостей, безумовно полегшить ведення діловодства у Вашій організації.

Швидкодійсність

Висока швидкість роботи системи досягається за рахунок перенесення частини функціоналу на сервер, а також завдяки використанню вибіркового завантаження даних з сервера.

Постійна підтримка

Фахівці нашої служби підтримки завжди на зв’язку, і допоможуть Вам вирішити будь-яку проблему, яка може виникнути при роботі з системою.

Безпека використання

Наше рішення забезпечує захист даних корпоративного класу шляхом шифрування даних в хмарі на наших серверах, і ретельного контролю доступу до системи.

0
Зроблено Проєктів
0
Впроваджено в Державні організації
0
Охоплені райони

Замовники

Напрямки і послуги

Завдяки нашим продуктам Ви можете автоматизувати будь-які процеси управління документами

Обмін інформацією

Система забезпечує обмін інформацією з територіальними підрозділами з використанням формату повідомлення, який відповідає технічним специфікаціям, рекомендованим для органів державної влади України (Наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.10.2011 №1207 «Вимоги до форматів даних електронного документообігу в органах державної влади.

Судове діловодство

Підсистема «Діловодство суду» інтегрована в Систему управління документами та процесами «ДОК ПРОФ», що дозволяє в рамках єдиної Системи реалізувати процес обробки всіх документів суду.
sudebnoe-deloproizvodstvo
uprtavlenie-dannimi-i-processami

Управління даними і процесами

Механізм управління процесами або рухом документів дозволяє забезпечити за допомогою підсистеми «Управління процесами». Цей механізм дозволить сформувати шаблон процесу обробки документів, вказавши послідовність дій, терміни та виконавців; прикріпити документ до шаблону процесу і запустити процес. У результаті цього всі виконавці будуть автоматично отримувати відповідні завдання на виконання документів, а ініціатор процесу завжди буде мати можливість контролювати хід виконання сценарію.

Електронне голосування

Система електронного голосування (далі – Система) призначена для автоматизації процесів підготовки та прийняття рішень шляхом особистого (персонального) голосування. Використання системи дозволяє створювати та редагувати проекти рішень, складати план пленарних засідань, формувати порядок денний, актуалізувати його під час проведення пленарних засідань, проводити інтерактивне голосування з відображенням та фіксацією результатів, тобто повноцінно автоматизувати процес персонального голосування виключно в електронному вигляді, уникаючи використання паперових носіїв інформації.
electronnoe-golosovanie
documentooborot

Електронний документообіг

Система електронного документообігу «Док Проф» (далі – СЕДО «Док Проф») автоматизує весь комплекс потоків документообігу: введення у систему документів, їх реєстрацію, розподіл і розсилання, редагування, оперативне збереження, пошук і перегляд, відтворення, контроль виконання, розмежування доступу до документів, прискорення термінів опрацювання документів, удосконалення механізмів зберігання та виконання документів, тощо. СЕДО «Док Проф» підтримує використання електронного цифрового підпису, що забезпечує організацію якісно нового юридично-значущого документообігу.

Відгуки про DOC PROF

Відгуки про DOC PROF наших замовників

Висловлюємо вам свою щиру вдячність за ваш продукт і наше плідне співробітництво! Наші спільні зусилля привели нас до закономірної ділової перемоги! Ми віримо в те, що в подальшому ми з вами зуміємо зберегти і продовжити наші партнерські відносини.

Верховний Суд​

Ми співпрацюють уже протягом п’яти років, і за весь цей час не було жодного випадку, який би змусив нас засумніватися в Вашому професіоналізмі і доброчесності. Ми, як і раніше, дякуємо Вам за надані послуги та партнерство.

Міністерство соціальної політики України

Хочемо залишити позитивний відгук про якість роботи та обслуговування. Дуже задоволени, що існує така компанія. Завдяки вашій компанії утворився порядок в сфері діловодства. Зацікавлені у подальшій співпраці.

Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру

Нагороди

Компанія року 2018

За вагомий внесок у розвиток економіки регіону, здобуття права першості в галузі та відмінну динамику розвитку підприемства згідно КВЕД 62.01 «Комп‘ютерне програмування»

В ЦНАП м. Мукачево на базі програмного забезпечення «АСУД «Док Проф 3.0»» реалізовано передачу даних до системи онлайн-моніторингу

В ЦНАП м. Мукачево на базі програмного забезпечення «АСУД «Док Проф 3.0»» реалізовано передачу даних до системи онлайн-моніторингу

З 10.11.2021 року в ЦНАП м. Мукачево на базі програмного забезпечення «АСУД «Док Проф 3.0»» реалізовано передачу даних до системи онлайн-моніторингу та оцінки якості послуг Мінцифри. АСУД «ДОК ПРОФ 3»…

Президент України оприлюднив дату відмови держорганів від паперового документообігу

Президент України оприлюднив дату відмови держорганів від паперового документообігу

Державні установи перейдуть у режим paper less і повністю відмовляться від паперового документообігу з 24 серпня 2021 року. Про це повідомив Президент України Володимир Зеленський під час виступу на форумі…